zondag 26 januari 2020

De Eindeling



Dit boek is echt verslavend en het is echt een aanrader om te lezen als je van spanning en avontuur houdt. Het is echt een boek voor een fantasy liefhebber. De leeftijdscategorie is 11+, maar ik heb het al eerder dan dat gelezen en er veel plezier van gehad. Er zijn op dit moment twee delen verkrijgbaar en er wordt nog gewerkt aan een derde deel. Dat komt uit ergens in november 2020, maar het zal waarschijnlijk nog langer duren want het boek moet dan ook nog vertaald worden. Het is een heel bijzonder verhaal en het heeft me echt aan het denken gezet. Ik vind het een prachtig boek en ik zou het zeker aanraden! Alvast veel leesplezier!
-xxx- Julie

Ps: willen jullie dat ik de boeken cijfers of sterren ga geven? Laat het weten in de comments ajb

2 opmerkingen: